Case Studies

Studium przypadku
Szkoły Jazdy „OSK Piotr”

Co zrobić na hermetycznym rynku w którym konkurencja sprowadza się do prowadzenia wojny cenowej i ścigania w Państwowych rankingach (rankingi zdawalności prawa jazdy)? Jak się okazuje, jest na to sposób. Poznaj inspirujące studium przypadku szkoły jazdy „OSK Piotr”. Strategia, kreacja marketingowa, wdrożenie. Wszystko, co było potrzebne aby mała, lokalna firma stała się liderem rynkowym!

Studium przypadku
Klubu Sportowego „K1 Fighting Center”

Jakie podjąć kroki, gdy na rynku pojawia się silna konkurencja i to w dodatku są nią zachodnie korporacje, które wydają się mieć nieograniczony kapitał? Z takim zadaniem przyszło się nam zmierzyć na rynku klubów fitness. Odpowiednia zmiana profilu działalności, pomysł na wielką idę firmy, filozofia oraz kreowanie lifestailu to tylko część działań dzięki którym biznes Grzegorza Adamczyka i Macieja Kaznowskiego odzyskał dawną świetność. Do tego trzeba było odpowiednio przebudować ofertę firmy. Ale o tym wszystkim w inspirujący Case Study klubu sportów walki K1 Fighting Center.

Studium przypadku
Restauracji – Pizzerii „Viva La Pizza!”

Jak wprowadzić na konkurencyjny rynek restaurację, która będzie otworzona w lokalu, gdzie poprzedni najemca miał problem z utrzymaniem swojej gastronimii? Rynek pizzerii jest niemal w każdym mieście rynkiem mocno obstawionym przez konkurencję. Wydawałoby się, że na takim rynku naprawdę ciężko jest się wyróżnić. Ale nawet w takich warunkach można stworzyć markę która jest silna i przywiązuje do siebie klientów. Opracowanie koncepcji marki, nazwy firmy, logo i systemu identyfikacji wizualanej, kampania reklamowa wprowadzająca nową markę na rynek i szereg innych działań. Zapraszamy do zapoznania się z kolejnym studium przypadku: Viva La Pizza!

Studium przypadku
uczelni wyższej „Kampania Rekrutacyjna UMCS”

Jak przeprowadzić kampanię rekrutacyjną na studia wyższe w obliczu niżu demograficznego w skótek którego od wielu lat spada liczba osób zainteresowanych podjęciem się studiów? Jak przekonać potencjalnych kandydatów na studia, że warto kontynuować naukę na uczelni zlokaliowanej w mieście w którym rynek pracy jest postrzegany jako ciężki? Wydawało się, że przeprowadzenie kampanii reklamowej ma nikłe szanse na odwrócenie tendencji na rynku uczelni wyższych. Jednak i w tak poważnym kryzysie rynkowym udało nam się osiągnąć wielki sukces: kampania rekrutacyjna UMCS pozwoliła na zrekrutowanie o 500 więcej studentów niż kampania przeprowadzona w roku ubiegłym! Co więcej, był to pierwszy wzrost liczby studentów w stosunku do roku ubiegłego od kilku lat! Co stanowiło o sukcesie kampanii? Tym razem kluczem do sprostania oczekiwaniom było dokładne zrozumienie grupy docelowej. Na podstawie analizy badań rynkowych, własnych interpretacji została stworzona strategia, której pozwoliła na osiągnięcie niewiarygodnego wyniku. Zapraszamy do lektury inspirującego Case Study kampanii rekrutacyjnej UMCS.

© 2016 ReklamaStrategiczna.pl LTD
Designed by ReklamaStrategiczna.pl LTD
TOP