Wiem co czujesz, nie martw się. Mogę utożsamiać się z tymi odczuciami, ponieważ czasami sprawia to, że ja też czuję to samo. Na szczęście mam skonfigurowaną ankietę, która pomoże nam wszystkim dowiedzieć się, w jakim stopniu reklamy mogą wpływać na wzorce konsumpcyjne i decyzje zakupowe ludzi
Czasami mogę mieć problem z zapamiętaniem nazwy produktu, co może być frustrujące. Ale rzecz w tym, że nie zawsze tak jest, ponieważ nie znam nazwy produktu. Może to być również spowodowane tym, że jestem odporny na myślenie o tym. Zdarzają się również przypadki, kiedy zapamiętuję markę i jej nazwę przez długi czas – znacznie dłużej niż wcześniej.
Czasami podoba mi się reklama, gdy mówi coś przydatnego, ale często reklamy używają sugestywnego języka, który sugeruje rzeczy o życiu i urodzie. Przekonujący tekst reklamy może podkreślać wszystkie zalety czegoś, nie skupiając się na wadach.
Teksty perswazyjne mają za zadanie sprawić, by klient zapamiętał nazwę produktu i wielokrotnie ją powtarzał. Teksty informacyjne dostarczają nam informacji o produkcie, są jasne i krótkie. Teksty przypomnień są bardzo krótkie.
Wszystkie typy artykułów składają się z pięciu podstawowych elementów: tytułu (sloganu), podtytułu, tekstu podstawowego, podpisu. Treść jest podstawą reklamy.
Emocje, prostota
Jeśli Twoja reklama nie przyciągnie uwagi czytelników, nie przeczytają Twojej wiadomości i nie poświęcą czasu na sprawdzenie, co masz do zaoferowania. Dlatego tak ważne jest pamiętanie o podtytule, powiązanie z nim tekstu nagłówka. Adres URL Twojej witryny lub dane kontaktowe są bardzo istotne, nie zapomnij o umieszczeniu linka.
Podczas tworzenia reklamy wiele wysiłku wkłada się w wymyślenie nagłówka. Większość nagłówków to obietnice lub umowy. W swoim tekście podstawowym powinieneś wyjaśnić, w jaki sposób zamierzasz je spełnić. Tekst podstawowy jest istotą twojego przekazu reklamowego.
Emocjonalne słowa i wyrażenia przemawiają do ludzi, przekonując ich do zakupu. Można ich również użyć w prostszych zdaniach, aby pomóc w kreowaniu wizerunku Twojej marki.
Kluczem do napisania czegoś dla klientów jest sprawienie, by chcieli czytać dalej. Musisz unikać zbyt skomplikowanej terminologii i wyjaśniać ważne szczegóły prostym, zrozumiałym dla ludzi językiem.